rbnieuw2Herinnering Onderstaand bericht is twee weken geleden via coordinatoren verzonden naar alle trainers en begeleiders. Voor wie dit gemist heeft hebben wij hem ook op onze website gezet.

Het einde van het seizoen nadert. Alle kleding en materialen (sleutels, hoedjes, ballen, hesjes, trainersjassen) dient weer ingeleverd te worden. Dan kan alles weer nagekeken worden en opnieuw gereed worden gemaakt voor het nieuwe seizoen. Dit seizoen is de procedure bijna gelijk aan voorgaande seizoenen.

Echter, we vragen nu extra hulp van trainers/begeleiders om alles nog beter/efficiënter te laten verlopen. Ik wil jullie vragen om onderstaande procedure MET bijlagen door te sturen aan alle begeleiders/(selectie)trainers, betrokkenen.

Procedure inname kleding:

  1. Bijgaand innameformulier dient vooraf door begeleiding ingevuld te worden met aantal wedstrijdshirts/broeken en kousen. Daarbij aangegeven of er iets ontbreekt of beschadigd is.
  2. Dit ingevulde formulier dient samen met de gevulde team-tas ingeleverd te worden op de aangegeven dag. Controle van het formulier met inhoud tas vind later plaats, waarbij er eventueel een vergoeding zal worden gevraagd bij vermissing dan wel beschadiging van kleding.
  3. Terugkoppeling controle door Kledingfonds aan betreffende begeleiding.
  4. Sponsorkleding (trainingspakken/tenues/jassen) : alle door sponsor beschikbaar gestelde kleding dient apart in tas ingeleverd te worden. De betreffende begeleiders/sponsoren zijn hiervoor verantwoordelijk. Voor komend seizoen wordt dan overlegd met sponsor welk team deze kleding weer ter beschikking krijgt. Dit geldt alleen indien sponsor in seizoen 2019/2020 ook sponsor blijft. Mocht de sponsor niet doorgaan, dan zal de ingenomen sponsorkleding teruggeven worden aan de sponsor, dan wel een andere bestemming hiervoor worden gekozen.

De planning van inname is hier te downloaden. Let goed op de dag dat jouw team aan de beurt is. De verdeling is gemaakt zodat we een even aantal teams per avond hebben. Alleen bij hoge uitzondering en vooraf melding kan hier van worden afgeweken. Men dient dan een verzoek te doen aan Kleding & Materialen, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bijgaand het innameformulier (hier te downloaden), welke, volledig ingevuld, dient te worden ingeleverd. Dus ook graag de gegevens van begeleiding, voor de terugkoppeling.

Procedure inname materialen: sleutels, hoedjes, ballen, hesjes, ballennetten, bidons/kratten, trainersjassen

  1. Alle materialen dienen op de inname-dag te worden ingeleverd. Verlies van sleutels/materialen zal in rekening worden gebracht, indien Kleding & Materialen dat nodig acht. Om komend seizoen weer alles op orde te krijgen, dient dus ALLES ingeleverd te worden. Uitzonderingen alleen in overleg met Kleding & Materialen.

Ik ga ervan uit dat iedereen ons wil helpen om de inname goed en vlot te laten verlopen. Alleen met jullie hulp, kunnen we zorgen dat alles qua Kleding & Materialen voor seizoen 2019/2020 weer in orde is.

Alvast bedankt.

Met sportieve groet,

Mike van Alphen

Webshop logo site-kl

Hoofdsponsor
Heren selectieING bank
Hoofdsponsor
Vrouwen selectie
comfortable logo nw

Hoofdsponsor
Zaalvoetbal
logo woest callantsoog
Hoofdsponsor

Onder 10 t/m 13
McDonalds Alkmaar HHW kl nw

Hoofdsponsor 
Onder 8 & 9 en kabouters

keukensale logo nw
Kledingleverancier

jako-smp logo kl

Ster en subsponsors

facebook button

banner voetbal nl

SponsorKliks, gratis sponsoren!